Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

marți, 30 mai 2017

Saptamana mea #21







Carti, apus si maci...peisaj frumos! Am mai multe caaarti, de parca nu aveam, dar creeaza dependenta si sunt bune, eu nu am nici o vina, absolut deloc!
James Patterson e vedeta si am o carte a lui Mary Higgins Clark, stiu deja ca-s bune. Imi plac apusurile, nimic nou, iar daca si imortalizez momentul cu atat mai bine, imi place sa merg mai mult in perioada aceasta a anului, sa observ, sa miros, sa vad apusuri si flori, un mac a poposit aici, tare frumos!
Manichiura saptamanii e de asemenea prezenta, m-am jucat un pic cu liniile si cu o oja draguta de la Golden Rose, mi-am facut si un smoothie gustos, capsuni si banane, buna combinatia.
Inchei cu niste sapunele handmade, miros asa bine, am inceput sa folosesc unul din ele sa spal pensulele si face o treaba excelenta.
Cum a fost saptamana voastra? 


18 comentarii:

  1. Sunt curioasa cum ti-au placut cartile lui James Patterson, dar daca e sa ma iau dupa numarullor concluzia fireasca este ca.. foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mult mult imi plac! Are de toate: actiune, suspans, crime, dragoste, prietenie si sacrficii.

      Ștergere
  2. Macii... mi-ai amintit ca am avut si eu maci in gradina si acum 2 ani i-am smuls cu totul din radacina crezand ca-s buruieni.. cand mi-am dat seama, era prea tarziu..

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasă colecția de cărți, poate scrii și o recenzie despre ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai ati de cand ma tin sa scriu...citesc mereu, dar mi e greu sa scriu recenziile.

      Ștergere
  4. Abia astept sa aflu ce parere ai despre carti. Le am si eu pe lista de lectura, dar inca nu am ajuns la ele!

    RăspundețiȘtergere
  5. excelente unghiutele, solare, de vara, imi plac taaareee mult!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am admirat unghiutele imi place combinatia de culori, cartile cred ca sunt politiste, nu am citit nimic din cele prezentate de tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ai ghicit, dar pe langa cazuri si crime avem si prietenie, iubire si suspans.

      Ștergere
  7. Ce superbe sunt pozele, mai ales cea cu macul si cea cu manichiura.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si pe mine m-a luat obsesia cu smoothieurile, poate pentru ca vine vara si sunt atatea fructe pe piata? Ojele de la GR chiar nu le-am incercat dar ce culoare frumoasa de galben.. <3

    RăspundețiȘtergere
  9. Te-a cam prins febra lui Patterson! O sa le termini vreodata ? 😂 cred ca o sa aveti o relatie vesnica voi 2 .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa avem :)) Mai am oricum carti cumparate scrise de el pe care nu le-am citit.

      Ștergere

Multumesc!

Totalul afișărilor de pagină