duminică, 8 ianuarie 2017

Brasov

Hello!
Am decis sa va povestesc un pic despre calatoria de la Brasov . Sunt sigura ca majoritatea dintre voi ati vizitat orasul si stiti deja ca-i minunat, insa eu abia acum am avut ocazia sa cutreier strazile mai bine, am mai fost acum doi ani, insa a fost o vizita extrem de scurta si nu am vazut prea multe.
Am fost in perioada sarbatorilor, cand orasul era plin de lumina, veselie si voie buna, vremea a fost si ea buna, cateva grade, a fost perfect!

Maretul brad din Piata Sfatului, prezent si in pozele tuturor turistilor care au vizitat orasul.

Am urcat si la Turnul Alb...greu, treptele erau pline de zapada si alunecoase, insa a meritat din plin, uitati-va cate scari sunt, coborarea a fost mai usoara.

Si Turnul Negru, cu ceva mai putine scari, foarte frumoase turnurile, iar panorama e pe masura.

Avem frumoasa Poarta a Ecaterinei ce dateaza inca din secolul XVI, suferind in timp diverse modificari, ea se afla chiar langa Poarta Schei, pe care o vedeti mai jos,

Am gasit si Strada Sforii, desi am trecut de nenumarate ori pe langa ea atunci cand ne-am plimbat nu am observat, insa intr-una din zile am cautat-o si am gasit-o.

Avem si Biserica Neagra, o frumoasa si impunatoare constructie.

Unde sa mancati in Brasov? Am cateva locuri pe care chiar vi le recomand sa le vizitati si sunt sigura ca va vor placea, noi ne-am simtit foarte bine.

La http://bellamuzica.ro/restaurant-brasov/va recomand cu mare caldura sa mergeti, e  atmosfera minunata si intima cu mancare traditionala si nu numai.

Am mancat si la Bistro de L'Arte si aici ne-a placut, dar nu la fel de mult ca la Bella Muzica. Toate localurile unde am mancat sau am baut o cafea sunt in centru asa ca sunt destul de usor de gasit, veti observa ca le veti zari cand veti cutreiera strazile.

Dati o fuga si la gogoseria Glaze Haze neaparat, va las cu pozele...

Si mergeti la o cafea sau un ceai la https://www.facebook.com/DrJekeliusPharmacyCafe/, cu siguranta va va placea, believe me!

Ma opresc aici, sunt multe de aratat, insa nu vreau sa va mai retin.Va urma si o continuare a vizitei, vom merge pe la Bran, Rasnov si prin Poiana Brasov. Voua va place Brasovul, cum vi s-a parut?

1. Și eu am fost din nou la Brasov în noiembrie 2016. Îmi place mult orașul și cum s-au păstrat toate arhitecturile. E un pic rupt de restul orașelor de la noi și unic.

2. Am ajuns si eu acum ceva timp acolo, tot in treacat, e un oras foarte frumos atat iarna cat si vara.

3. Si eu am fost pe la Brasov , dar la fel ca tine nu am avut timp de vizite . Imi pare rau ca am ratat asemenea minunatii

4. Este foarte frumos Brasovul, mi-a placut mult si Rasnovul, l-am vizitat de cateva ori.

5. Brasooov, frumosul de el. Si muuulta sa zapada. 😑 Si mancarea delicioasa, si vinul, si langosii, si tot. Superb oras!

6. Btw, legat de zapada... multumesc ! 😆

7. Nu am vizitat Brasovul pana acum. Cand voi ajunge in tara cu siguranta am sa trec si pe acolo.

8. Frumos orasul! L-am vizitat in 2014, dar as vrea sa ii mai fac o vizita!

9. Te invidiez. De anul trecut am trecut pe wishlist sa vizitez Brasovul, poate o fac anul acesta.

P.S Mancarea arata delicioasa!

10. Foarte frumos! Eu încă n-am avut ocazia sa vizitez Brașovul pana acum. Sper sa ajung prin vară:)

11. De mult imi doresc sa merg din nou in Brasov. Il consider unul dintre cele mai frumoase orase din Romania. Nu am avut curajul sa plec din Bucuresti pe vremea aceasta cu masina deci, ami astept.

12. Am fost de cateva ori prin Brasov dar niciodata nu am vizitat ceea ce ai zis tu. Cum s-ar zice am cam fost degeaba. Tura viitoare ma duc cu temele facute si cu multe recomandari atat in ceeace priveste vizitatul, cat si restaurant

13. Ce brad frumos au impodobit in Brasov!

14. Trebuie sa ajung si sa stau si eu in Brasov mai mult de cateva ore..sa il explorez si sa il cunosc mai bine. Tare frumos oras.

15. Vaaii, deși am fost de atâtea ori în Brașov, n-am stat să-l explorez așa cum aș fi vrut eu! Ba am fost în excursii, ba pe la rude.. Vreau neapărat să ajung și eu pe Strada Sforii! Îmi notasem și eu pe o listă cu localuri pe care vreau să le încerc din Brașov gogoșeria aceea și ceainăria, iar acum că am văzut poza cu gogoșile, chiar vreau să ajung acolo! :))

P.S. Te aștept cu mare drag și pe blogul meu, pe care scriu despre cărți: http://thoughts-about-books.blogspot.ro/